dinsdag 21 december 2010

21-12-2010 Zeker 100 runs op de meetkar


Vandaag gaan we de hele dag weer uitrolproeven doen. Jan is met de Quest gekomen, en ik op de bukker naar de testlocatie. Even naar Matthijs gefietst, want hij moet het pand openen via de voordeur. Als Wim er is kunnen we beginnen met de eerste testrit, en er zullen er nog zo'n honderd volgen, met verrassende resultaten. Ik wil om 16.30 uur een vuurtje aansteken om te vieren dat we de langste nacht en de kortste dag weer gehad hebben. Wim wil dit Joelfeest ook wel meevieren. Onze dochters met kids zijn er ook, en ook schoonzoon Ferdinand. Sebastiaan maakt het feest compleet. We drinken een glas op de trerugkeer van het Licht, en Sebastiaan probeert nog even een vette eend vangen als kerstmaal. Dit lukt niet, maar samen vangen we een haantje, en deze gaat bij hem de pan in. De mooiste heb ik gehouden, en als de buurt niet gaat klagen mag deze blijven. Morgen ga ik een nieuw te testen kettingrol monteren, en kan ik weer een in de Quest wat kilometers rijden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Sebastiaan zei

Hoi Kees,
Haan zit inmiddels in de pan. Een tip van mijn vader: niet plukken, maar villen. Scheelt een hoop verenbende. We gaan de haan omtoveren in kippensoep!
Je hoort wel of ie gesmaakt heeft!
Groet,

Sebastiaan