maandag 24 mei 2010

24-05-2010 Mooi ritje

Vanmorgen eerst de Tatra bekeken en geaaid bij Rob. wat een pracht van een hond. Je zou bijna... Na de koffie snel de stad uit en op naar De Woude. Wim heeft de fietskleren al aan, dus die gaat ook even mee naar Oosthuizen. We snellen langs het kanaal naar Purmerend, en door de Zeevangsepolder naar de fam Kastelijn, om even het tandblad af te geven. Paula wil graag op zaterdag 12 juni een groot Rondje IJsselmeer rijden ( 315 km ), dit om te ervaren hoe dat gaat, en om zich voor te bereiden voor hun rit naar Oostenrijk. Vertrek is om 8.00 uur vanuit Oosthuizen. Er kan onderweg aan en afgehaakt worden. De exacte route en doorkomsttijden laat ik nog weten. De Kneteman Classic komt te vervallen. A.s zaterdag 29 mei is de Poldertocht 2, met de afstand van 120 km, met start om 10.00 uur bij de Waerdse Tempel. De eerste pauze is bij De Muis in Burgerbrug aan de Grootesloot 125. René en Peter jullie kunnen daar samen met Yvonne aansluiten ! 91 km gereden. Wordt vervolgd...

4 opmerkingen:

Robbedoes zei

Hoi Kees,

Was weer een gezellige dag.
Maar het nu je geen foto's meer plaatst worden je verhalen ook steeds korter :-)

Gr
Rob

PS de fokker heeft in juli weer een nestje .....

Rene van den Berg zei

OK, ik zal me wel melden bij Yvonne thuis. Hoe laat verwachten jullie daar te zijn? En Yvonne, vanaf hoe laat zijn Peter en ik welkom, kunnen we al wat voorkoffie-en...

René

Rene van den Berg zei

Ja is goed, ik rij wel rechtstreeks naar Yvonne. Hoe laat zal ik er zijn?

René

Kees van Hattem zei

Beste René en Peter. Zo rond 11.00 uur zijn we in Burgerbrug. Tot zaterdag. Kees.