zondag 2 mei 2010

02-05-2010 Molentocht 1 verkend in de regen.

A.s. zaterdag 8 mei staat er weer een toertocht gepland. Het is het Nationale Molen en Gemalen weekend, en daarom fietsen wij in toertempo de Molentocht 55 km in en buiten Heerhugowaard. We fietsen door polders, over smalle dijkjes en langs bloeiende tulpen en narcissen velden, en natuurlijk langs een twintig- tal molens, en de oudste boerderij in HHWaard uit 1622. Er zijn al drie aanmeldingen t.w De Muis, Peter ' sluipwesp ' Hoogmoed en ik zelf. Ik heb vandaag de route gereden in de stromende regen, en zelfs nu lag hij er prachtig bij. Ik kwam op de Huygendijk nog twee vrouwen uit Brabant op een ligger tegen die vanmorgen uit Wijdenes vertrokken waren op weg naar de trein in Almaar. Een zei : " Ik daaaagt dat ge mijne man waart, die rijdt ook in een gele Quest, en dat hij mij kwam controleren " 55 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Mick zei

Kijk dat had me dus echt wel leuk geleken Kees. Maar ik heb mezelf al 'verkocht' aan 't trike-treffen en 't kamperen daartoe bij 'Trike bij Duurstede'...