woensdag 5 mei 2010

05-05-2010 Een dag te laat !

Om 10.30 uur ga ik richting Schagen, en via De Weel, Zijdewind, Moerbeek kom ik in het mooie Kolhorn. Daar bel ik Pé even, en vraag hem of hij vandaagbinnen moet blijven. Hij laat me weten dat hij op een rechtopzit fiets samen met zijn Tiny in Oostzaan, dat is vlak bij het schone Twiske aan het fietsen is. Ik ga naar Jan Geel in Oostwoud, om hem zei het een dag te laat te gaan feliciteren met zijn 69 ste verjaardag. Bij Lambertschaag zijn ze met de weg bezig en ik moet terug. Dan maar via de Koggenrandweg, en in Twisk ga ik even langs Matthijs. De vlag hangt uit, maar er is niemand thuis. Jan, Annie en zoon Raimo zijn er wel. Jan is vanmorgen in alle vroegte al in Friesland geweest. Er is koffie met zelfgemaakt vruchtengebak. Vanmiddag moeten ze naar een receptie, ander had Jan me nog wel even thuis gebracht. Op de Berkmeerdijk wil een racefietser in een snel pak en superlichte fiets aanhaken, Dat zal hem niet lukken. Tot twee keer probeert hij het, om er dan achter te komen dat een Quest met zelfs een bereider van 59 jaar niet bij te houden is. De Carmin maar als km teller gebruikt. 75 km gereden. Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Rene van den Berg zei

Dat deed ik gisteren met een brommertje die me dacht in te halen haha.