maandag 12 april 2010

12-04-2010 Mooi maandag ritje




Om 10.30 uur tref ik Rob op de vaste ontmoetingplaats. met de wind mee zijn we snel op De Woude, waar ik Wim aantref in de werkplaats. De Geax Tattoo moet ook als achterband onder de Quest. Het kost hem wel een binnenband, omdat de buitenband er net niet goed omlag. Met een oorverdovende knal weet ik weer hoe laat het is. De Quest van Rob gaat nog even op de tafel, om te kijken waarom die naar rechts trekt. Alles nagemeten, maar niets gevonden. Na de koffie en boterham gaan we een rit maken. Langs de Nauernasevaart komt Wim op het idee om samen met Rob een remproef te doen. Hoe groot is het verschil tussen de standaard remtrommels en de optionele grotere. Bij 32 km per uur is het verschil zeker 6,5 mtr. Ben ik even blij dat ik de grotere onder mijn Quest heb !! We rijden de route van de Forten, en via Uitgeest en Akersloot naar de pont en weer op huis aan. 72 km gereden. Wordt vervolgd

Geen opmerkingen: