woensdag 7 april 2010

07-04-2010 De Geax Tattoo als zomerband onder de Quest


Vanmorgen begon het uitrollen al om even over 9.00 uur. Jan zat al op ons te wachten. Eerst nog een paar 26 " banden gestest, en daarna een vijftal 20 " banden. Ik heb weer zo'n 50 runs gemaakt en ik begon nu zelfs al mijn knieën en polsen te voelen. Wim is tevreden, en dat is belangrijk. De uitgebreide test resultaten zullen snel verwerkt gaan worden, en op zijn blog geplaatst worden. Ik zou zeggen: "Doe er je voordeel mee " Ik zelf pomp de Kojak's 20 " op tot 6 bar, en monteer de Geax Tattoo achter, met 5 bar lucht erin. Morgen maar eens uitgebreid gaan testen in de praktijk. Deze band is te koop bij Beukers in Petten, en de baas daar wilde ook graag de testresultaten weten. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Cees zei

Met al die ribbels lijkt het wel een winterband Kees, Geeft ook meer geluid.. Geef mij de durano's maar.. zal mij benieuwen wat deze banden in de test scoren. Groet Cees

Kees van Hattem zei

Beste Cees. Zorg maar vast voor een goede fietpomp, want bij 10 bar gaan je Durano 's als een speer. De tussendeuren moesten bijna open. Groeten Kees.