zaterdag 11 juli 2009

11-07-2009 Naar Zaandam, door de Wormer en Purmerland


Om 10.30 uur ga ik naar De Woude. Samen met Wim een rondje fietsen. Wim wil even naar de werf in Zaandam. Heeft een onderdeel nodig voor een slang. Ik zie de Amsterdamse Zeeverkenners op de Zaan aankomen. We rijden via Oostzaan , langs 't Twiske naar Purmerend. Lang de Kanaaldijk terug naar De Woude. Wim laat weten toch weer een bijgeluid te horen in de Quest. Ik ga even mee met Wim en ga op zoek naar de oorzaak. Het moet de onderste kettingbuis zijn. Deze is misschien verdraaid, of verschoven met het demonteren van het kettingwieltje. We weten het aanlopen nog niet te verhelpen. Wim wil er maandagmorgen voor naar Velomobiel. Hebben we weer een reden ! Of ik kijk er maandag zelf nog even naar. Dat aanlopen moet toch simpel te verhelpen zijn ! Ik weet dat Matthijs en Nico binnenkort naar Dronten gaan, voor een verstevigde achterbrug in de Qusest. Dan kan bij mij de lichte slag in mijn achterwiel eruit gehaalt worden. Pé ga je dan ook mee ? 75 km gereden. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: