vrijdag 24 mei 2019

Quest 3.0 besteld

Wat een mooi nieuw ontwerp! Instappen gaat makkelijker. Wie weet wel een 29 inch achterwiel. De 26 inch MTB banden worden schaars! Kan ik straks gewoon de Geax Tattoo weer monteren! Ben verder benieuwt wat er technisch nog meer verbetert wordt! Carbon en / of glasvezel ? Ik ben nummer vier op de lijst en de kleur voorlopig weer geel. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: