donderdag 2 februari 2012

02-02-2012 Heen met bivakmuts, terug bloodshoofd


Gisteren liet ik het winterse ritje Marken en terug aan me voorbijgaan. Vandaag fiets ik met een boodschap naar De Woude. Er staat een stevige ijskoude wind. Achter het schermpje, en met de schuimkap is het net te doen. Op de terugweg zit ik er warmpjes bij. De helm gaat achter de stoel, en de bivakmuts kan af. Wim is zo aardig om mij zijn eerste racekap mee te geven. Wat een comfort !! Ik ga meteen een stuk harder, en van de wind om de oren geen last. Thuis aangekomen ga ik onder de Verhees Alleweder op zoek naar het productienummer. De bodemplaat moet ik er voor loshalen, en, inderdaad ik zie wat staan namelijk 003D. De D staat voor ? 34 km gereden. Wordt vervolgd....

2 opmerkingen:

Pé Koomen zei

Kees,

Wat nu, ben jij of is Marian overstag gegaan ?

Gr.Pé

Gerrit zei

Kees , wat is er met de webwinkel , ik krijg een blanco pagina te zien.