maandag 23 augustus 2010

23-08-2010 U kunt zich aanmelden voor het Velomobieltreffen



In het weekend van 1-2-3 oktober 2010 wordt in de Kop van Noord-Holland het eerste Velomobieltreffen gehouden op camping Het Ruige Veld aan de Ruigeweg 49 1752 HC in St Maartensbrug. Lees voor meer informatie en hoe te boeken op ligfietsnet.net bij evenementen. Wim Schermer zal op vrijdag avond een uitgebreid verslag doen met foto's en als het lukt enkele filmpjes van ons Groot Rondje Ierland, gereden op 23 juli t/m 15 augustus j.l. De eerste trekkershut is al gereserveerd ! Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

Erwin zei

Hallo Kees,

Ik lees net je aankondiging op ligfiets.net (http://www.ligfiets.net/event/2579/velomobieltreffen-najaar-2010.html) en heb een vraagje over het programma. Wellicht wat voorbarig, maar ik vraag me af of er buiten het zonder meer gezellig samenzijn ook nog wat activiteiten met de fiets geplanned zijn. Een tochtje ofzo...

Zaterdag wordt er vertrokken naar het strand paviljoen - is dat waar Wim Schermer zijn presentatie gaat geven?

Groetjes van Erwin (http://Almereweder.blogspot.com)

Kees van Hattem zei

Beste Erwin. Op zaterdag is er keuze uit drie tochten : rondje Texel, Wieringen of duinrit met hindernissen. De lezing is op vrijdag avond op de camping in de gemeenschapsruimte. Tot dan .Kees

Erwin zei

Kijk eens aan, dat klinkt al veel aantrekkelijker dan hetgeen je op Ligfiets.net gepost had. Ik ken ze niet, maar ik heb denk ik niet zo'n zin in muziek van Duo Geel ;-)