woensdag 16 september 2015

Quest rijd weer als vanouds !!!

Een paar dagen later als gepland hebben we vandaag met de Seat Alhambra de Quest opgehaald uit Dronten. De rechter voorstoel plat en de achterkant eerst, en de Quest ligt op zijn rechterkant passend in de auto. Ik zelf moet achter de bestuurder plaats nemen. Bij Velomobiel.nl is er weer een hoop drukte. Elke dag wel een reparatie of onderhoud. De Quatrovelo vordert. De luchtvering gaat ingebouwd worden, net als een gasveer voor de achterklep. Het gaat er allemaal heel mooi uit zien !!. Als ik rond de middag de Quest weer in  kan ruimen, kan ik haast niet wachten om een stuk te gaan fietsen. Maar even naar Ranzijn voor wat kruiden voor de eenruiter. Deze wil ik als het wintert isoleren met de hoop dat ik de vorst - gevoelige kruiden kan overhouden. De Quest rijdt weer als vanouds. Strak door de bochten en niets loopt meer aan. Wordt vervolgd...p.s De reparatie was onder garantie na 80.000 km !!

2 opmerkingen:

Budi zei

Die van mij ook. Was leuk je weer eens te ontmoeten :-)

groet, Budi

Bernard zei

De achterklep van mijn auto vertoonde de afgelopen weken ook wat problemen. Bij de autogarage werd mij verteld dat dit aan de verouderde gasveren lag. Binnenkort heb ik een afspraak om deze te laten vervangen en hopelijk gaat de klep dan weer moeiteloos open.