maandag 5 juli 2010

05-07-2010 De Wormer , ' t Twiske en de Zaanse Schans met Wim

Vandaag fiets ik na de koffie op De Woude met Wim via Purmerend, Neck en de Wijde Wormer naar ' t Twiske. Ik neem een maal de verkeerde afslag, maar al snel ronden we dit prachtige natuurgebied, om uiteindelijk op de Zaanse Schans uit te komen. Wim maakt me attent op een donkere schone met een stel hele lange benen, maar ik heb alleen maar oog voor de draaiende molens. We rijden terug langs de Zaan, en na een korte pauze op De Woude spreken we af dag we woensdag een langere tocht gaan rijden vanaf De Woude. Vertrek aldaar om 11.00 uur. Aanmelden kan ! 85 km gereden. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

Gerrit zei

Ik heb jullie achterkanten over het vaduct van de spoorlijn naar Purmerend zien gaan , ik was aan het varen in de Oostzaner polder en zag 2 questen gaan , dat moeten jullie dan geweest zijn , het was rond 14:00

Anoniem zei

Zijn daar ook foto's van, van die donkere schone met die lange benen??