zondag 20 oktober 2019

Woensdag naar Dronten

Al een tijd hoor ik op slecht wegdek achter me in de Quest een getik wat klinkt als het tikken van twee metalen buisjes op elkaar. Na wat onderzoek moet het de opvulring zijn in de achterbrug. Deze is ooit gelijmd en is nu dus aan het tikken. Ook wil ik dat mijn rijverlichting weer gaat branden. Ook de wel erg versleten shifters links en rechts moeten vervangen worden Als straks mijn nieuwe Quest 3.0 er is zal de nieuwe eigenaar dat kunnen waarderen. Woensdag a.s om 7.00 uur sta ik bij de vanouds bekende fietstunnel in Avenhorn. Sebastiaan in zijn Quest XS gaat voorop. Heen en weer zo'n 180 km. Weer is goed, weinig wind! Ik heb er zin in, en wie weet is er meer nieuws over de Quest 3.0. Hij wordt full carbon, maar wat nog meer? Wordt vervolgd. p.s deze schematische tekening is van Quest rijder Rob Broek


Geen opmerkingen: