vrijdag 13 mei 2011

13-05-2011 Helemaal geel met twee zwarte strepen


Gisteren avond heeft Ymte van Velomobiel.nl accessoires, binnen en buitenbanden en Velomobiel onderdelen persoonlijk afgeleverd. Velomobiel Garage Noord Holland kan service verlenen aan de vele Quest, Mango , Strada en ander Velomobielrijders in onze provincie. Ik ga vanmorgen even bij Wim langs voor wat zakelijk overleg. Hij wil bij Jan in Hoorn een gele racekap op halen. Op de weg erheen moet ik in Driehuizen even wat afgeven. Jan Reus had het mij al verteld, maar nu zie ik het op de borden en aan de hekken, de dijk waar het zo mooi fietsen is is met asbest vervuild, en moet gesaneerd worden. Hoe lang gaat dit nog duren ? Wim wordt door Jan geholpen met het plaatsen van de racekap en we kunnen weer rijden. Het is een plaatje in mijn spiegel. Het lijkt of Wim een gele helm op heeft, en het oogt veel minder agressief dan de zwarte versie. Deze zal het goed doen tijdens de snelheidswedstrijden, straks op Texel en de LEL. Net voorbij Avenhorn maak ik een paar foto's als Wim op hoge snelheid door de Mijzenpolder raast. 80 km gereden. Wordt vervolgd... P.s Morgen vroeg om 9.30 uur fiets ik met Wim naar Jan in Oostwoud. Daarna gaan we Gemaal Leemans bezoeken in Den Oever. Sluit je aan !!

Geen opmerkingen: