donderdag 27 november 2008

20-11-2008 Trainingsritje met de Mango

De weersvoorspelling is ronduit slecht, te slecht om met de Quest te gaan. De wind neemt snel in kracht toe, en na het lezen van Wim's weerbericht en zijn uitgebreide verhaal over de windgevoeligheid van de Quest kies ik voor de Mango.
Ben ik even blij, dat als het > 7 bft waait, ik mijn Mango kan pakken. Ik heb wel eens met windkracht 10 bij de Hondsbosse Zeewering gefietst. Ik besluit dicht bij huis te blijven. Het parcours van het Park van Luna/Stad van de Zon is uitstekend geschikt om je conditie op pijl te houden. De hoge fietsbrug moet ik in een kleine versnelling nemen, gevolgd door een bochtige afdaling. Na een uurtje fietsen weer op huis aan en warm bij de houtkachel voor een kop thee met de mannen van DeZa, Marian en dochter Wanda.
20 km. gefietst.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen: